Bent u niet tevreden over ons? Laat het ons weten. Onze klachtenfunctionaris neemt uw klacht in behandeling.
Ook met klachten over de Regionale Ambulancevoorziening Haaglanden (inclusief Meldkamer Ambulancezorg) kunt u bij de klachtenfunctionaris van GGD Haaglanden terecht.
Iedereen kan een klacht indienen. Dit kan u zelf zijn of iemand die namens u optreedt. De klacht kan bijvoorbeeld gaan over:
Wij registreren anonieme klachten wel, maar nemen deze niet via de klachtenprocedure in behandeling.
Dien uw klacht in door het klachtenformulier in te vullen.
Heeft u een klacht met betrekking tot corona, stuur dan een mail naar corona.klachten@ggdhaaglanden.nl
Uw klacht komt terecht bij de klachtenfunctionaris. Deze heeft een onafhankelijke positie en is onpartijdig in de klachtenafhandeling. Bovendien heeft de klachtenfunctionaris geheimhoudingsplicht.
Binnen 2 werkdagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Binnen een week na de ontvangstbevestiging neemt de klachtenfunctionaris contact met u op. Samen bepaalt u wat de beste behandeling is. Er zijn meerdere mogelijkheden:
Binnen GGD Haaglanden is een klachtenregeling van kracht. Hierin is opgenomen op welke wijze klachten van cliënten over de GGD worden afgehandeld.
Met deze klachtenregeling voldoet de GGD Haaglanden aan de eisen die worden gesteld door de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ).
De GGD Haaglanden is per 1 januari 2017 aangesloten bij de Geschillencommissie Publieke Gezondheid.
Voor bewoners
Voor organisaties & professionals