Tevreden of juist niet?

Compliment, tip of klacht

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Misschien bent u zo tevreden dat u ons een compliment wilt geven. Maar het kan ook gebeuren dat er iets niet goed gaat en dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen voldoet.

Laat het ons weten!

Of u nu heel tevreden bent of juist niet, laat het ons weten. Een tip of klacht zorgt ervoor dat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.

Ook met tips, complimenten of klachten over de Regionale Ambulancevoorziening Haaglanden en de Meldkamer Ambulancezorg kunt u bij de klachtenfunctionaris van GGD Haaglanden terecht.

Wilt u ons een compliment geven?

Bent u tevreden over ons? Dat horen wij graag!

U kunt dit via ons complimentenformulier aan ons laten weten. Wij zorgen dan dat het op de juiste plek komt. Dank u wel alvast voor de moeite.

Een compliment geven

Wat kunt u doen als u ontevreden bent?

1. Een tip geven

De GGD is altijd op zoek naar verbeteringen om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Hebt u een tip om onze dienstverlening te verbeteren? Wij stellen het op prijs als u die aan ons doorgeeft.
Lees verder over: 1. Een tip geven

2. Uw ontevredenheid bespreken

Bespreek uw onvrede of klacht eerst met de GGD-medewerker met wie u contact hebt gehad. Misschien is er sprake van een misverstand en kunt u dit met elkaar rechtzetten.

Lost dit niets op? Of wilt u liever geen gesprek met de betrokken medewerker? Dan kunt u een klacht indienen.

3. Een klacht indienen

U kunt een klacht indienen via het online klachtenformulier, maar een mail of brief kan ook.

Een onafhankelijke klachtenfunctionaris neemt uw klacht in behandeling.
Lees verder over: 3. Een klacht indienen

Meer over GGD Haaglanden